sábado, 25 de septiembre de 2010

GRÀCIES TXELL


T'escric això perquè sé que ho llegiràs i perquè, com tu dius, la vida m'ha fet massa reservada i hi ha coses que no puc dir-les en persona com m'agradaria.
Ets la meva millor amiga, ja ho saps, i et diré més: ets la millor persona que conec.
A la vida no es tenen molts amics, ho hem parlat moltes vegades. Ara farem 34 anys i, quant fa que ens coneixem? Bé, fent un càlcul aproximat diria que 16, corregeix-me si m'equivoco. Vàrem estudiar juntes la carrera i des d'aleshores juntes continuem.
La meva millor amiga, la millor persona, un ésser humà extraordinari, intel.ligent i amb valors per sobre de la resta de persones que conec. És un plaer tenir la teva amistat i dono gràcies cada dia per haver-te conegut.
Et desitjo el millor del món, els teus somnis són els meus, les teves frustracions també les faig meves i les superem juntes, almenys ho intentem. Perquè d'això es tracta, de superar els obstacles, de tirar cap endavant i no perdre mai el somriure. Sé que de vegades és difícil, però s'ha d'intentar Txell, la vida són dos dies i no ens podem quedar creuades de braços cada cop que les coses es compliquen.
Els darrers anys no han siguts fàcils, però ens han servit per aprendre dels errors i per ser millor que abans, i això és el que importa.
Tu ja saps del que et parlo... Sé que aconseguiràs el que et proposis perquè ets una lluitadora, a mi sempre em tindràs per fer-te costat en tot, et donaré el millor consell que se li dóna a una amiga però les decisions les hauràs de prendre tu, com jo les meves. Si ens equivoquem ja encertarem a la propera, i no passa res. De tot s'aprèn, malgrat que hi hagin equivocacions que tinguin un preu molt alt.
T'estimo molt guapa, i em sento molt orgullosa i agraïda de tenir-te com amiga.

No hay comentarios:

Publicar un comentario